HTML

A konyha kulisszái

Friss topikok

  • cukroskinga: köszi:D (2012.01.07. 18:57) Előszó

Címkék

Archívum

Előszó

cukroskinga 2012.01.07. 17:53

Már időtlen idők óta hallom sok embertől, hogy így nem megy a sütés, úgy nem megy a sütés.Soha nem értettem...Amikor 9 éves koromban meg akartam lepni anyát egy gyümölcsös piskótával, tökéletesen sikerült, és akkor jöttem rá, azért nem megy sok embernek a sütés, mert ezt szívből kell csinálni.Én személy szerint, minden édességbe vagy épp sós süteménybe szívem-lelkem beleadom, és az eredmény mindig kielégítő volt.Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy azoknak az embereknek is segíteni tudjak  vagy csak jó tippeket adjak, akik szeretnének akár meglepetésből, vagy épp hobbiból finomságokat készíteni a konyhában.Remélem mindenki fog találni magának valót ebben a blogban, és fogja tudni használni is.

És köszönöm a segítséget Tóth-Krupa Barbarának hogy segített megcsinálni!:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr283526870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbiiiwtf 2012.01.07. 17:56:42

szívesen, és sok sikert a blogodhoz! :)
süti beállítások módosítása